План навчального проекту
Автор навчального проекту:
|
|
Прізвище, ім’я та по-батькові:
|
Якименко Людмила Володимирівна
|
Назва навчального закладу:
|
Красноколядинська ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
Місто, село:
|
с. Красний Колядин, Талалаївський р-н,
Чернігівська обл.
|
Назва проекту:
|
Music in Our Life
|
Мета проекту:
|
|
-
залучити
учнів до дослідницької, творчої діяльності на прикладі вивчення теми МУЗИКА;
-
виховувати позитивну
мотивацію навчання, уміння працювати в групі, рахуватися з думкою інших людей;
-
навчати
учнів розуміти важливість вивчення англійської мови на прикладі лексики теми
МУЗИКА та використовувати здобуті знання на практиці і у власному житті;
-
навчати
працювати із спеціальним програмним забезпеченням (POWER POINT, EXCEL), із різними
джерелами інформації.
-
формувати
вміння коротко висловлювати власну думку,
структурувати інформацію, використовувати різні мультимедійні засоби
для ілюстрування ідеї, гіпотез, висновків.
|
|
Завдання проекту:
|
|
-
вивчити
лексичний матеріал теми МУЗИКА ;
-
практикувати
учнів у основних видах мовленнєвої діяльності (аудіюванні, говорінні,
читанні,письмі) на мовному матеріалі теми МУЗИКА;
-
учити розповідати
про відвідування концерту, ділитися враженнями від перегляду шоу;
-
учити готувати
повідомлення та презентації про творчість композиторів, співаків та музичних
колективів,про особливості різноманітних музичних стилів;
-
дослідити інформацію в періодиці та мережі Інтернет
для пошуку фактів про музичних виконавців ат їх творчість;
-
створити
мультимедійні презентації, веб-сайт, стінгазету тощо, які міститимуть
інформацію про музичні стилі, відомих виконавців.
|
|
Очікувані результати навчання:
|
|
-
набуття
учнями навичок вживання лексичних одиниць з теми МУЗИКА в різних видах
мовленнєвої діяльності;
-
набуття
умінь вживання граматичної структури умовних речень причини і часу;
-
набуття
умінь дослідницької, творчої самостійної діяльності;
-
набуття
навичок суб’єкт-суб’єктного спілкування (учень-учень, учень-вчитель);
-
усвідомлення
учнями, що знання англійської мови є невід’ємною складовою образу сучасної
освіченої людини;
-
створення
презентацій, веб-сайтів, стінгазет;
-
набуття
умінь коротко формулювати і
висловлювати власну думку, толерантно ставитися до думки інших.
|
|
Основні
питання:
|
|
Ключове питання:
|
Навіщо вивчати англійську мову? Як музика
впливає на стиль життя підлітків?
|
Тематичні питання:
|
Які ви знаєте
музичні стилі?
Які ви знаєте
музичні інструменти?
|
Змістові питання:
|
Який музичний стиль
подобається найбільше?
Хто твій улюблений
співак (гурт)?
Як виник музичний
інструмент(гітара, піаніно, труба)?
|
Стислий опис проекту:
Виконуючи цей
проект протягом чотирьох тижнів (12 уроків), учні продемонструють уміння використовувати
лексику та граматику теми у монологічному та діалогічному мовленні, читанні,
аудіюванні. Вони дослідять: різноманітність
музичних стилів, музичних інструментів, біографії та творчість відомих
співаків, композиторів тощо.; навчаться розуміти красу музики, візьмуть
участь у конкурсі «Мій улюблений музичний виконавець»; створять презентацію,
публікацію та веб-сайт, на яких висвітлять результати своєї роботи.
|
Навчальні
предмети, з якими пов'язаний навчальний проект
|
Англійська мова, музика, інформатика, історія.
|
|
|
Класи,
яких стосується навчальний проект
|
8 клас
|
|
Приблизний
час, необхідний для реалізації навчального проекту:
|
Дванадцять 45-хвилинних
уроків (4 тижні)
|
Державні освітні стандарти та
навчальні програми:
Державний стандарт
2011 року, освітня галузь "Мови і літератури. Іноземна мова»
Тематичні блоки: музика, відвідування
концерту. Уміння розуміти основний зміст газетних, журнальних, публікацій
науково-популярного і
публіцистичного стилів,
виділяти головну думку. Уміння переглянути значний за обсягом текст (серію
текстів) для пошуку необхідної інформації;
здобувати інформацію з оголошень, проспектів,
меню, розкладів, брошур.
Уміння робити зв'язне повідомлення, використовуючи у
разі потреби лексичні
або зображувальні опори
програма «Іноземні
мови. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних
закладів» http://mon.gov.ua/content/Освіта/inozemna-5-9new.pdf
Музика (музичні
стилі, композитори, музиканти, виконавці, відвiдування концерту).Лексична
складова. Музичні жанри/інструменти.
В ході вивчення тем учні:
— розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики
ситуативного спілкування;
— висловлюють свої переконання,
думки, згоду або незгоду тощо у відповідь на отриману інформацію;
— роблять стислі пояснення до
плану або ідеї;
— розповідають історії, сюжет
книжки/фільму тощо і висловлюють своє ставлення/враження.
— спілкуються, дотримуючись
основних норм, прийнятих у країнах,
мова яких вивчається;
— ведуть бесіду з однією чи
кількома особами в межах певної ситуації спілкування, а також, використовуючи інформацію з
прочитаного, почутого, побаченого;
— беруть участь у діалогах
різних типів, обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження,
ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій;
— беруть участь у дискусії,
аргументуючи свою точку зору.
— знаходять необхідну
інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів
розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень
у коментарі).
— передають у письмовій формі зміст почутого, прочитаного,
побаченого;
— письмово передають інформацію
адекватно цілям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повiдомлення
залежно від його форми;
|
З якою навчальною темою пов'язаний
проект:
|
|
Діяльність учнів:
Учні
опрацювали відповідний матеріал теми підручника, опанували необхідний
активний лексичний мінімум, розміщували діаграми в презентації та в
публікації.
Учні
досліджували матеріали бібліотеки, здійснювали пошук в Internet, знайомились
з друкованими та електронними
публікаціями з інформацією про музичні стилі, творчість виконавців тощо,
систематизували отриману інформацію у вигляді презентацій в PowerPoint, Учні
створюють презентацію в програмі PowerPoint.
Учні
шукали інформацію в Інтернеті, в книгах, писали на їх основі повідомлення та
створювали власні, робили фотографії,
складали кросворди. Готуються до презентації матеріалів
про улюблених виконавців та розміщення її на сайті.
|
Початкові знання та навички учнів:
|
Учні повинні мати
навички: вживання Present Simple та Future Simple, навички ситуативного діалогічного мовлення, навички читання для пошуку
інформації, мати елементарні навички роботи в Microsoft Office, Power Point та пошуку інформації в
Internet.
|
Матеріали та ресурси:
Обладнання:
|
Підручник
English 8 О. Карпюк
|
Програмне
забезпечення:
|
Microsoft Office, Power Point, Internet
|
Друковані
матеріали:
|
Матеріали
періодики про музичних виконавців, композиторів, стилі музики
|
Інтернет
ресурси:
|
|
Інше:
|
|
Оцінювання знань та вмінь учнів:
|
Учні будуть
оцінюватися за допомогою форм для
оцінювання презентацій, публікацій, сайтів, до яких будуть входити і бали за
зміст, обсяг роботи. На основі самооцінки виставляється оцінка вчителя. Також
передбачене тестування для визначенні рівня засвоєння лексичного та
граматичного матеріалу за темою.
|
Ключові слова:
|
Music
style, singer, band, concert, musical instrument, composer.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар