понеділок, 28 грудня 2015 р.

Навчальний проект

План навчального проекту

Автор навчального проекту:
Прізвище, ім’я та по-батькові:
Якименко Людмила Володимирівна
Назва навчального закладу:
Красноколядинська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Місто, село:
с. Красний Колядин, Талалаївський р-н, Чернігівська обл.


Назва проекту:
Music in Our Life
Мета проекту:
-         залучити учнів до дослідницької, творчої діяльності на прикладі вивчення теми МУЗИКА;
-         виховувати позитивну мотивацію навчання, уміння працювати в групі, рахуватися з думкою інших людей;
-         навчати учнів розуміти важливість вивчення англійської мови на прикладі лексики теми МУЗИКА та використовувати здобуті знання на практиці і у власному житті;
-         навчати працювати із спеціальним програмним забезпеченням (POWER POINT, EXCEL), із різними джерелами інформації.
-         формувати вміння коротко висловлювати власну думку,  структурувати інформацію, використовувати різні мультимедійні засоби для ілюстрування ідеї, гіпотез, висновків.

Завдання проекту:
-         вивчити лексичний матеріал теми МУЗИКА ;
-         практикувати учнів у основних видах мовленнєвої діяльності (аудіюванні, говорінні, читанні,письмі) на мовному матеріалі теми МУЗИКА;
-         учити розповідати про відвідування концерту, ділитися враженнями від перегляду шоу;
-         учити готувати повідомлення та презентації про творчість композиторів, співаків та музичних колективів,про особливості різноманітних музичних стилів;
-         дослідити  інформацію в періодиці та мережі Інтернет для пошуку фактів про музичних виконавців ат їх творчість;
-         створити мультимедійні презентації, веб-сайт, стінгазету тощо, які міститимуть інформацію про музичні стилі, відомих виконавців.
Очікувані результати навчання:
-         набуття учнями навичок вживання лексичних одиниць з теми МУЗИКА в різних видах мовленнєвої діяльності;
-         набуття умінь вживання граматичної структури умовних речень причини і часу;
-         набуття умінь дослідницької, творчої самостійної діяльності;
-         набуття навичок суб’єкт-суб’єктного спілкування (учень-учень, учень-вчитель);
-         усвідомлення учнями, що знання англійської мови є невід’ємною складовою образу сучасної освіченої людини;
-         створення презентацій, веб-сайтів, стінгазет;
-         набуття умінь коротко формулювати  і висловлювати власну думку, толерантно ставитися до думки інших.
Основні питання:
Ключове питання:
Навіщо вивчати англійську мову? Як музика впливає на стиль життя підлітків?
Тематичні питання:
Які ви знаєте музичні стилі?
Які ви знаєте музичні інструменти?
Змістові питання:
Який музичний стиль подобається найбільше?
Хто твій улюблений співак (гурт)?
Як виник музичний інструмент(гітара, піаніно, труба)?


Стислий опис проекту:
Виконуючи цей проект протягом чотирьох тижнів (12 уроків), учні продемонструють уміння використовувати лексику та граматику теми у монологічному та діалогічному мовленні, читанні, аудіюванні.  Вони дослідять: різноманітність музичних стилів, музичних інструментів, біографії та творчість відомих співаків, композиторів тощо.; навчаться розуміти красу музики, візьмуть участь у конкурсі «Мій улюблений музичний виконавець»; створять презентацію, публікацію та веб-сайт, на яких висвітлять результати своєї роботи.


Навчальні предмети, з якими пов'язаний навчальний проект
Англійська мова, музика, інформатика, історія.


Класи, яких стосується навчальний проект
8 клас

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:
Дванадцять 45-хвилинних уроків (4 тижні)

Державні освітні стандарти та навчальні програми:
Державний стандарт 2011 року, освітня галузь "Мови і літератури. Іноземна мова»
Тематичні блоки: музика, відвідування концерту. Уміння розуміти основний зміст газетних,          журнальних, публікацій науково-популярного і    публіцистичного   стилів, виділяти головну думку. Уміння переглянути значний за обсягом текст   (серію  текстів)   для пошуку  необхідної інформації;
здобувати     інформацію     з оголошень,  проспектів,  меню, розкладів,  брошур. Уміння      робити     зв'язне повідомлення, використовуючи у разі   потреби  лексичні   або зображувальні  опори

програма «Іноземні мови. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» http://mon.gov.ua/content/Освіта/inozemna-5-9new.pdf
Музика (музичні стилі, композитори, музиканти, виконавці, відвiдування концерту).Лексична складова. Музичні жанри/інструменти.
В ході вивчення тем учні:
— розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування;
— висловлюють свої переконання, думки, згоду або незгоду тощо у відповідь на отриману інформацію;
— роблять стислі пояснення до плану або ідеї;
— розповідають історії, сюжет книжки/фільму тощо і висловлюють своє ставлення/враження.
— спілкуються, дотримуючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;
— ведуть бесіду з однією чи кількома особами в межах певної ситуації спілкування, а також, використовуючи інформацію з прочитаного, почутого, побаченого;
— беруть участь у діалогах різних типів, обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій;
— беруть участь у дискусії, аргументуючи свою точку зору.
— знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі).
— передають у письмовій  формі зміст почутого, прочитаного, побаченого;
— письмово передають інформацію адекватно цілям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повiдомлення залежно від його форми;


З якою навчальною темою пов'язаний проект:


Діяльність учнів:
Учні опрацювали відповідний матеріал теми підручника, опанували необхідний активний лексичний мінімум, розміщували діаграми в презентації та в публікації.
Учні досліджували матеріали бібліотеки, здійснювали пошук в Internet, знайомились з  друкованими та електронними публікаціями з інформацією про музичні стилі, творчість виконавців тощо, систематизували отриману інформацію у вигляді презентацій в PowerPoint, Учні створюють презентацію в програмі PowerPoint.
Учні шукали інформацію в Інтернеті, в книгах, писали на їх основі повідомлення та створювали власні, робили фотографії,  складали кросворди. Готуються до презентації матеріалів про улюблених виконавців та розміщення її на сайті.

Початкові знання та навички учнів:
Учні повинні мати навички: вживання Present Simple та Future Simple, навички ситуативного діалогічного мовлення, навички читання для пошуку інформації, мати елементарні навички роботи в Microsoft Office, Power Point та пошуку інформації в Internet.
Матеріали та ресурси:
Обладнання:
Підручник English 8 О. Карпюк
Програмне забезпечення:
Microsoft Office, Power Point, Internet
Друковані матеріали:
Матеріали періодики про музичних виконавців, композиторів, стилі музики
Інтернет ресурси:
Інше:



Оцінювання знань та вмінь учнів:
Учні будуть оцінюватися за  допомогою форм для оцінювання презентацій, публікацій, сайтів, до яких будуть входити і бали за зміст, обсяг роботи. На основі самооцінки виставляється оцінка вчителя. Також передбачене тестування для визначенні рівня засвоєння лексичного та граматичного матеріалу за темою.
Ключові слова:
Music style, singer, band, concert, musical instrument, composer.


Немає коментарів:

Дописати коментар